Thursday, November 17, 2011

Jom tengok bola!

Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam 1Malaysia sekali lagi saya khaskan kepada pembaca post saya kali ni.
Thank you sebab sudi baca post-post yg aku buat.

Ok kali ni aku nak cerita pasal pengalaman aku ni.. memang hari ni tepat 17 November 2011 jam 8 malam...
peminat-peminat dan penyokong-penyokong Harimau Malaya yang bersemangat patriotik , pasti tau dah waktu apa ni.

Tak lain tak bukan..


yes, Malaysia vs Indonesia kat SEA game!!
Malaysia BOLEH!

SO here is the story.
Memang laaa sekarang ni wabak Korea semakin menular di pelusuk Malaysia ni,
Aku tak benci or boikot pun korang minat Korea, everyone have their own rights.

Tapi siok - siok aku tengah tengok perjuangan Harimau Malaya , tiba - tiba Ibu tersayang nak tengok cerita Korea pulak. Ala, tak dapat la tengok, TV rumah 1 je,, bukan banyak pun.
Tak pela,, aku relek laa sekali sekala berkorban untuk ibu <3.

Soo, without wasting any time, aku terus bukak laptop, pergi tanya Uncle Google camna nak tengok bola online. Last last last carik punya carik, jumpa jugak akhirnya!! YEAH!!!! 

Kat mane?? tak lain dan tak bukan, Facebook yang kita pakai tu,, kalau korang baca blog ni, pasti ada internet, memang sah la berfacebooking kan?? yang tak de,, aku tak paksa,, tapi try la explore k ^_^

So what you have to do guys is go to this link...

like the page.          

korang refresh page then click tab "Welcome " dekat bahagian bawah Avatar tu. Pastu pilih laa channel   mana nak gi. Then follow laa instruction yang dia bagi. Agree je install sume tu, ape kisah asal dapat tgk bola kan???  ( Jangan risau aku dah check ok je ) xD

So enjoy and JOM TENGOK BOLA!!!! Malaaaayyyyyssiaaaaaa BOLEH!

1 comment:

  1. Ohh yeah aku sempat tengok sampai habis. Sgt tension ,, uiii sakit jantung. Tahniah Harimau Malaya :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

health (5) info (13) just for fun (13) religious (6) sport (4) tutorial (6)